داستان من...

♥دنيای شيرين من♥







 من تنها بود...

من انها رو داشت ولی بازم تنها بود...

خیلی از من ها ادعا می کنن تنهان ولی او رو دارن...

خیلی از من ها با یه من دیگه هستن ولی ادعا میکنن تنهان...ادعا میکنن تک پرن...عجب من هایی هستند...

من از دروغ متنفر بود سعی کرد دروغ گو نباشه...

من دروغ شنید سعی کرد به روش نیاره...

من بهش گفت مریضه من خیلی نگران بود...داغون شد...ولی بعدا شنید که مندروغ گفته من مریض نیس...

من باورش نمیشه این دروغ باشه هنوزم واسه من دعا میکنه...این منه که بعدا باید جواب اشکای منو بده اگه دروغ گفته باشه...

من، من رو همونجوری که بود باور کرد ولی من، من رو جوری که بقیه گفتن باور کرد...

من بهش گفت دوسش داره...من باورش نکرد...من نخواست اذیت شه پس کنار کشید...

من خیلیا رو جدی گرفت...ولی خیلیا من رو شوخی گرفتن...

من بی خیال همه چیز شد ولی همه چیز بی خیال من نشد...

من ناراحت شد یه دفعه به رو اورد تنها شد...

من دلش شیکست...یه وقتایی هم دل شیکوند..

من نفهمی کرد تاوانشم داد...

من خیلی حرفا تو دلش موند...خیلی حرفام زد...

من کنار من های عصبانی موند ولی هیچ منی با عصبانیت من نموند...

من خیلیا رو یادشه ولی کمتر کسی به یاد منه...

من زاپاس بود واسه منی که پنچر بود...

من وقتی یاد من میفتاد که دیگه منی نبود...یعنی  تنها مونده بود...

من قصه نبود حقیقت بود...

من واسه خیلیا من بود ولی خیلیا واسش من نبودند...

چراغ خونه ی من یه وقتایی روشن یود یه وقتایی خاموش ولی اکثر وقتا تنها بود...ولی من باور نکرد...

من مخاطبای خاص خودش رو داره...

من شاید تو باشی...من شاید من باشم...امیدوارم بفهمی من کجا منم...من کجاتویی...

شاید خیلیا این من ها رو نفهمن چون من ها مخاطب دارن...من شاید هیچ وقت این متن رو نخونه چون از رویای تنهایی من بی خبره...

من هیچ منی رو یادش نمیره...

یه روزی من پر...

یه روزی تو پر...

یه روزی ما پر...

انها پر...

همه پر...

اما او موند...او میمونه...

به امید او...

بشنو از من:

با هیچ منی شوخی نکن چون هیچ منی جنبه نداره...

به هیچ منی وابسته نشو چون همه ی من ها تنهات میذارن..

اگه منی بهت گفت عاشقتم زود باور نکن چون شاید انقدر دلش پاک باشه که عاشق خیلیا باشه...

کمتر منی پیدا میشه که معنیه دوس داشتن رو واقعا بفهمه...

عشق رو با من بودنت خراب نکن...

حرف  اخر من:

..من رو ببخش...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ برچسب:,سـاعت نويسنده ♰măђşą♰
яima